Sfaturi design panouri publicitare outdoor


Linii directoare și specificații pentru proiectarea Out-of-Home Simplitatea este orientarea fundamentala pentru crearea unui mesaj publicitar out-of-home.
Cele mai eficiente mesaje out-of-home surprind prin simplitate si esenta.

Identificarea produsului
Asigurați-vă că puteți citi numele de publicitate.

Mesaj
Nu mai mult de 10 de cuvinte în total, și 5 cuvinte in titlu.
Cuvinte scurte
Folositi cuvinte scurte pentru înțelegere rapida Caractere mari și lizibile Cuvintele sunt privite de la distante de 200-500 de metri. Orice text care este parte integrantă a designului ar trebui să fie cât mai mare posibil.

Culori îndrăznețe
Indrazneste sa fii îndrăzneț! Fiind subtil la 500 de metri nu funcționează.

Contrast mare
înseamnă o mai bună vizibilitate Simplificati totul Concentrați-vă pe o idee cheie sau un mesaj.
Cele 14 combinatii de culori de mai jos reprezintă cea mai bună utilizare de contrast de culori pentru lizibilitate.
Exemplul 1 este o combinație de culori mai lizibila in timp ce exemplul 14 este cel mai puțin lizibil.

culori